Reklamace

V případě, že chcete zboží z nějakého důvodu reklamovat, zašlete mail na autentico@kridovabarva.cz a vyplňte následující informace:

  1. Číslo faktury:
  2. Jméno a příjmení spotřebitele:
  3. Adresa spotřebitele:
  4. Email:
  5. Telefon:
  6. Důvod reklamace:

Po obdržení Vašeho e-mailu Vás kontaktujeme a na vyřízení reklamace se domluvíme.

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení produktů Autentico jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny.

Použité zboží reklamovat nelze (například otevřenou barvu). Výjimkou je dodání jiné barvy, než byla v objednávce.

Zboží, které bylo poškozeno během doručení reklamujte u dopravce.

Reklamace se řídí zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení